Multiform 24.12.09 Kampagne 20253699-k copy_1

Kunde Multiform

Ny visuel identitet & stærkere
tilstedeværelse på sociale kanaler

Udfordring

Udfolde konceptet ‘Crafted for Connoisseurs’ på tværs af platforme

MULTIFORM ønskede at videreudvikle deres kampagnekoncept ‘Crafted for Connoisseurs’ med en strammere visuel retning, der kunne engagere den kræsne målgruppe og skabe et levende univers på sociale medier. Målet var at give brugerne en grund til at følge brandet og skabe stærkere interaktion på platforme som Instagram og Facebook.

Løsning

En visuel retning, der udfolder brandet & skaber engagement

HØEG+MØLLER foreslog en omfattende tilgang, der ikke kun fokuserede på den visuelle retning for kampagnen, men også på MULTIFORM’s sociale medier. Dette omfattede:

Strategi for social content

Storytelling

Moodboard & visuel retning

MULTIFORM fik et ’go to’ redskab til at strukturere og optimere deres sociale kanaler. Her blev strategien for postfrekvens og balance mellem stories, reels og stills defineret for at fastholde et højt engagement og en ensartet, professionel profil.

Vi skabte en rød tråd i det visuelle udtryk og brandets storytelling. Dette blev konkretiseret med eksempler på billedstil, grafisk udtryk og tone of voice, samt forslag til stories, reels og beskæring af stillbilleder.

Vi udviklede en strammere visuel retning, der afspejlede brandets eksklusive kvaliteter og
styrkede fortællingen om ‘Crafted for Connoisseurs’. Et moodboard blev udarbejdet som fundament for kampagnephotoshoot.

SoMe – fra profil til univers

Kampagnebilleder & film

HØEG+MØLLER udviklede en strategi for MULTIFORM’s sociale kanaler, der skabte et mere sammenhængende og levende univers. Fokus var på at involvere brugeren og skabe en nærværende oplevelse, hvor følgerne blev aktive deltagere i brandets fortælling.

Vi producerede billeder og film, der understøttede den visuelle strategi og danne grundlag for hele Multiforms kampagnemateriale.

Uddrag SoMe strategi